Skip to main content
Sales, marketing & communicatie

LinkedIn: Company branding en social selling

Workshop: In deze opleiding leer je hoe je jouw bedrijf op LinkedIn kan etaleren en verder positioneren.

De recente invoering van de nieuwe privacywetgeving heeft een grote impact op de marketingacties van ondernemingen en professionals. Bovendien puilen onze mailboxen uit en hebben we genoeg van al die commerciële boodschappen. Ook tonen studies aan dat het hele aankoopproces mee evolueert en zoeken aankopers hoe langer hoe meer online naar informatie.

LinkedIn is ondertussen een uit de kluiten gewassen media waar meer dan 50% van de professioneel actieve bevolking in België over een profiel beschikt. Omwille van de bijzonder uitgebreide mogelijkheden en het door de algemene voorwaarden afdekken van diezelfde privacywetgeving vinden steeds meer mensen hun weg naar LinkedIn en neemt het aantal actieve gebruikers en believers toe.

In deze opleiding leer je hoe je jouw bedrijf op LinkedIn kan etaleren en verder positioneren. Verder leer je hoe je dit medium kan inzetten om daadwerkelijk tot business te komen. 

Volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Wat is LinkedIn precies (inclusief Facts & figures)
  • Het persoonlijk profiel vs de bedrijfspagina
  • Hoe maak ik een complete bedrijfspagina aan en uit welke onderdelen bestaat ze?
  • Wat zijn de advertentiemogelijkheden?
  • Hoe moet ik me organiseren om het maximum uit mijn bedrijfspagina te halen?
  • Hoe maak ik een geschikt contentplan aan voor dit medium en hoe betrek ik mijn medewerkers?
  • Hoe bespeel ik de algoritmes van LinkedIn en boost ik maximaal mijn populariteit? 
  • Social selling: waaruit bestaat het en hoe pas ik het toe?
  • Q & A

 

Deze training richt zich tot (digitale) marketeers, communicatiespecialisten en/of zaakvoerders die zelf aan de slag willen gaan met dit interessant platform.

Tom Baeten is een sales en marketing professional met meer dan 25 jaar ervaring op de teller. Van bij het begin was hij gefascineerd door de mogelijkheden van LinkedIn en gedurende jaren taste hij binnen zijn eigen job de grenzen af van dit medium. Vanuit zijn ervaring als gebruiker, zijn kennis als Sales en Marketing specialist en als rasechte netwerker deelt hij nu sinds enkele jaren zijn kennis. Tom's trainingen zijn zeer hands on en onmiddellijk toepasbaar. Zijn dynamische stijl wordt erg geapprecieerd door de Voka leden en dit wordt keer op keer bevestigd door de mooie scores die hij van hen krijgt.

Erkenningsnummer KMO-portefeuille:

DV.O105507

Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.

KMO-portefeuilleMensuraProximus

Contactpersoon

Sofie Olyslaegers

Projectmedewerker Kameracademie

Adres

Voka - Kamer van Koophandel Limburg
Gouverneur Roppesingel 51
3500 Hasselt

Wanneer

Prijs

Voka-leden:
€ 190,00 excl. BTW

Niet-leden:
€ 250,00 excl. BTW 

Vroegboekkorting: 10% korting voor leden van Voka - Kamer van Koophandel Limburg bij inschrijving tot en met 20 september 2019. 
Let op, indien je gebruik maakt van de KMO-portefeuille, dien je de deelnameprijs -10% in te dienen.

Extra info

Het is op dit moment niet mogelijk om te registreren voor deze activiteit.

Voorwaarden

100% van de deelname is verschuldigd als de annulering op minder dan 14 kalenderdagen voor de activiteit plaatsvindt. De annulering moet schriftelijk gebeuren (per e-mail). Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Hulp nodig?

ING
Logo Mensura
Proximus
SD Worx
Logo KPMG
Logo Hands
Logo G4S
Logo JAM
Ethias
Trixxo